Καλούμε όλους τους Πλακιώτες και όποιον φίλο θέλει σε συνάντηση για τη συμμετοχή του χωριού μας στο φετινό Καρναβάλι της Μήλου. Η συνάντηση θα γίνει στο Πολιτιστικό Στέκι Πλακών την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 6 μμ.
| Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Πλακιώτικης Ένωσης | |
| H Πρόεδρος | Ο Γραμματέας |
| Α. Διαμαντοπούλου | Γ.Μάλλης |








Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.